czwartek, 28 marca 2013

Donna Hay: no time to cook


Zdarza Wam się nie mieć czasu by cokolwiek ugotować? W gonitwie obowiązków, codziennej krzątaninie, domowych sprawach, gdy jak najwięcej wolnego czasu chcemy poświęcić bliskim? Ja tak mam czasami. Ba, nawet dosyć często. Bywa też tak, że chcę sobie poczytać, pooglądać zdjęcia i pogotować coś niezobowiązującego, co nie zajmie mi zbyt dużo czasu.


Donnę Hay lubię od dawna, ale męczy mnie liczba reklam w jej magazynie, dlatego nie sięgam po niego zbyt często. Co innego jej książki. Zdjęcia, które z powodzeniem można powiesić na ścianie, minimalistyczne, oddające ducha potraw. Po prostu piękne. Idealnie dobrane czcionki, kolory. Wszystko to sprawia, że książki Donny Hay można przeglądać i przeglądać i przeglądać. Niektórzy powiadają, że każda następna jest taka sama. Ja się z tym nie mogę zgodzić. Moim zdaniem każda jest trochę inna.
Do tej pory moją ulubioną była Seasons, z najlepszymi przepisami i zdjęciami z magazynu. Teraz to może się zmienić. 

No time to cook to najnowsza na rynku europejskim książka Donny Hay, australijscy fani mogą się nią cieszyć już jakiś czas. Ta książka ma w sobie wszystko za co lubię Donnę - prostotę i umiłowanie do dróg na skróty gdy to tylko możliwe, ale nie na siłę. Przepisy na "podkręcanie" majonezu nie mają sobie równych, wszystkie wypróbowałam i wszystkie uwielbiam. Smakował mi też łosoś i ciasto czekoladowe bez mąki [pisałam Wam już, że ostatnio lubuję się w wypiekach]. Wszystkie próby były bezbłędne, ale w przepisach nie ma miejsca na wpadkę, bo są wytłumaczone łopatologicznie. W książce kluczową rolę odgrywają zdjęcia, jakże charakterystyczne dla Donny. 

Jeśli nie macie zbyt wiele czasu, a chcecie przygotować coś fajnego to warto zajrzeć do tej książki. Jeśli chcecie przygotować coś ultra szybkiego to koniecznie sprawdźcie rozdziały poświęcone "twistom".




 






Donna Hay: no time to cook
Fotografie: Con Poulos
Wyd. Hardie Grant Books (2013)
Liczba stron:208
Okładka: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...