poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Cornelia Schinharl: Pomidory

Do tej książki podeszłam nieco sceptycznie, bo cóż ciekawego może być w książce o pomidorach? Okazuje się, że bardzo dużo. W książce znajduje się sporo przepisów na przetwory z pomidorów, dania z pomidorami i dania, gdzie pomidory są tylko drobnym dodatkiem.
Książka, bardzo uczciwa pozycja, przeznaczona jest dla każdego miłośnika kuchni i pomidorów. Znajdziemy w niej genialne przepisy na proste i te bardziej skomplikowane dania. 

 Wiele z dań pokazano krok po kroku w obrazkach, w bardzo prosty i łopatologiczny sposób.

 To co wyjątkowo w tej książce przypadło mi do gustu to strony "to jest naprawdę ważne" - charakterystyczne dla wszystkich pozycji z serii. Na tych stronach znajdziemy porady dotyczące przygotowania konkretnych dań, a także porady generalne, ułatwiające życie kuchenne.
Cornelia Schinharl: Pomidory
Fotografie: Aleksander Walter
Wyd. MAK (2012)
Liczba stron: 144
Okładka: miękka
Stan: nowa
Książka dostępna w naszym sklepie na Inżynierskiej 1 w Warszawie i na naszej stronie

1 komentarz:

  1. Ta książka mnie zaskoczyła pozytwnie. Przy jakimś święcie postanowiłam zrobić sobie prezent w oderwaniu od wielkich nazwisk,niekeidy przereklamowanych. I gdy wzięłam ją do przeglądania w sklepie na E. od razu stwierdziłam, że muszę ją mieć. Jest śliczna. Przepis na konfiturę pomidorową z lawendą mnie zaintrygował. Nazywanie puree jako "piure" troszkę w oczy kuje, ale to taka słówko.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...