piątek, 11 maja 2012

Peter Sidwell: Simply Good Pasta

Jak już kilka razy pisałam kocham makarony! Po prostu nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich. Myślę, że mogłabym je jeść codziennie, chociaż może bez przesady :) Właśnie dlatego wybrałam książkę o pastach. Tym razem nie tylko oryginalnie włoskich.
Co mi się w książce spodobało? Jest naprawdę pięknie wydana. Cudowne kolorowe zdjęcia sprawiają, że od razu robię się głodna. Przepisy na wszystkie potrawy są uczciwe, prawdziwe i co najważniejsze - wychodzą!
Zasadniczą treść książki podzielono na 4 pory roku. A w każdym rozdziale są przepisy zawierające składniki, na które akurat jest sezon i idealnie pasujące do pogody. Nie znajdziemy rozgrzewających dań w lecie, ani chłodzących w zimie. Nie będziemy też proszeni o użycie niezdobywalnych składników.

I to co spodobało mi się bardzo: w tej książce znajdziemy rady dotyczące wyboru najlepszych składników. Informacje czego zdecydowanie nie robić. Wytłumaczy nam też dlaczego warto jeść makaron :)
 Co jeszcze? Rozdział o tym jak przygotować ponadczasowe dania. Takie jak makaron z pysznym pieczonym czosnkiem i jak sobie ten czosnek do makaronu przygotować. Ekstra!

Zdecydowanie tę książkę polecam!




Peter Sidwell: Simply Good Pasta
Fotografie: Richard Faulks
Wyd. Simon&Schuster (2012)
Liczba stron:176
Okładka: twarda
Stan: nowa
Książka dostępna w naszym sklepie na Inżynierskiej 1 w Warszawie i na naszej stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...